marți, 16 august 2011

Interviu cu Malese Jow la Do Something Awards

Malesejow-4253638435212101708WetPaint are un interviu cu Malese Jow, luat la VH1 - Do Something Awards 2011. O parte din el mai jos:

"A facut parte dintr-o campanie a fanilor. Cred asta 100%." a spus Malese "Imi iubesc fanii, pentru ca o iau complet razna pe Twitter - este uimitor".
In ciuda "mortii" ei, Anna a aparut in ultimul episod al sezonului 2, si este (aproape) in viata si socheaza, cand sezonul 3 incepe, pe 15 septembrie pe canalul american CW.
"Stiu ca dupa ce am plecat din show, zarva de pe internet mi-a iesit de sub control", explica Malese. "A fost nebunesc si coplesitor. Eu chiar simt ca fanii au avut o legatura cu faptul ca m-am intors in show, prin petitii si exclamatii pe internet."

"Nu ma asteptam la asta si cu siguranta nici producatorii nu se asteptau." a spus Jow. "In genul 'Wow, acest personaj chiar a devenit iubit si merita o a doua sansa'".

"Oamenii nu vor fi dezamagiti, va fi grozav. Imi veti multumi pentru faptul ca nu am spus nimic, o sa fie socant."sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu