luni, 26 septembrie 2011

Interviu cu Nina Dobrev - Nylon Magazine

Ce faci in zilele tale libere, in afara de a dormi ?


Sunt atat de putine astfel de zile, si da, de obicei dorm, cand am ocazia. Am dormit cam 12 ore noaptea trecuta, ceea ce se intampla foarte rar, deoarece creierul meu se lasa greu convins. Dar incerc sa gatesc, si chiar imi place.

Ai un rol in adaptarea urmatorului film "The Perks of Being a Wallflower". Cum este ?


A fost o experienta minunata. Am jucat un rol destul de important, dar a fost mic; Emma Watson a fost cea care a avut norocul de a cara pe umerii sai toata productia (rade).

Ce muzica iti place acum ?

Lasa-ma sa-mi deschid IPod-ul sa o sa-ti spun .... Imi place Black Keys, Adele, Coldplay, Arcade Fire, M.Ward. Toata lumea rade de mine mereu, pentru ca nu imi aduc aminte numele artistilor, dar totusi pot sa cant melodiile si toate versurile.sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu