marți, 31 ianuarie 2012

Interviu cu Nina Dobrev - Nylon Magazine

Despre filme noi


"Vreau sa devin o alta persoana, iar asta ti-o daruieste un film. Vreau sa fiu o rockerita, sau o fata foarte draguta, sau o drogata! Sunt atatea lucruri de explorat ...si cateodata e cam dificil deoarece e ceva de genul "Nu este destul de evidenta" sau "Nu este destul de aspra". Iar asta ma cam frustreaza. Ma simt ca o panza alba, si as vrea ca oamenii sa fie putin mai increzatori."





Despre pisici

"O sa spun ca sunt o 'femeie-pisica' (cat woman), deoarece o 'doamna pisica' m-ar face sa arat de 500 de ani ... dar imi iubesc foarte mult prietenii imblaniti. Chiar mi-am facut un calendar pentru 2012. Se numeste 'Pisicile mele: O poveste de dragoste paroasa' . Pisicile pur si simplu migreaza la mine. Sunt destul de sigura ca am fost pisica intr-o viata anterioara."





Despre fostul ei coleg din Degrassi, Aubrey Graham (Drake)

"Era atat de dragut. E chiar putin ciudat, pentru mine ca acum este rapper si sex-simbol. Imi amintesc ca mergeam la o petrecere si cantam odata cu radioul din masina, iar cineva a spus 'Asta nu e amicul tau Drake?', iar eu am fost gen .... 'Cine e Drake?' "

----------

+ O imagine destul de rara cu ea si "Drake" la filmarile Degrassi




Despre faima ei





"Nu pot sa spun ca nu sunt interesata de Angelina Jolie si Brad Pitt si familia lor. Dar asta e ceva pentru care lupti sa fie privat."

sursa







































 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu