sâmbătă, 8 septembrie 2012

Phoebe ne spune despre personajul sau din 'Vampire Diaries'


Phoebe ne spune despre ce se poate aștepta de la Haley si cum se simte lucreze din nou cu  prietena ei  Claire Holt ( Rebeca).

TheInsider.com: A avut vreo ezitare pentru a te alătura The Vampire Diaries, după anularea show-lui  The Secret Circle ?
Phoebe Tonkin: Eu ca  persoana, sunt atât de atras de lumea supranaturală, lumea necunoscută. Mi se pare  atât de fascinant ca  am ajuns în calitate de a spune povești și de a fi un copil din nou și de a folosi o parte din imaginația mea pe care nu o poate  folosi  un adult. Și eu sunt  un mare fan al lui Kevin Williamson, aș face orice pentru el. Pentru a fi parte a ceva ce el a creat, este atât de popular, este atât de bine scris și are o multime  de fani, nu sa pus problema de a ma  alătura. 
Insider.com: Cat de emotionata a fost Claire cand i-ai spus  ? 
Phoebe: Am sunat-o pe  Claire,  când ea era  pe platouri  si am avut de a face cu un avertisment înainte sa ii  spus, ca ea sa nu  țipe[râde]. Dar noi nu am avut nici o scena împreună inca. Cred că sunt îngrijorați cu privire la noi ca nu o sa fim prea incantate   pe platoul de filmare. Speram  sa  lucram împreună în curând. 
Insider.com: Ce ne  poți spune despre personajul tau, Haley? 
Phoebe: Îmi place că  călătoretse prin  lume, este un pic cam baietoasa, destul de curajosa și de provocatoare, dar nu în modul în care Faye a fost in  Cercul Secret. Adică, ea ieșea cu oamnei pentru ai manipula și  a vedea ce ar putea câștiga de la ei. Hayley pur si simplu nu are un filtru. Ea nu avea într-adevăr figuri  parentale în viața ei, și îmi place acest gen de  persoane. Îmi place că ea se lasa  greu și încearcă să țină pasul cu băieții. Asta e ceea ce am răspuns la momentul în care  Julie mi-a spus caracterul personajului pt prima data.
 Insider.com:Cum a fost  sa lucrezi cu Candice si Michael?
Phoebe: Sunt așa de draguti .Majoritatea dintre scenele mele de până acum au fost cu ei. Sunt atât de profesionisti și pregatiti și talenti. Adică, a fost atât de minunat la filmari in ultimele două săptămâni cu cei doi .Dinamica  dintre cei doi  este uimitore, astfel  lucrand cu ei  este minunat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu