miercuri, 15 iunie 2011

Graham nu se aştepta la Alba cariera


Katerina Graham nu se asteapta ca Honey  2 sa o transforme   în următorea Jessica Alba.
Filmul original dans propulsat dintr-o actrita Jessica TV într-un talent la Hollywood, dar Katerina - care joacă plumb de caractere Maria Bennett - nu are aşteptări că va face acelasi lucru pentru cariera ei.
"Dacă nu, atunci mare, sper că nu faptul că pentru mine, şi pentru toată lumea în exprimate -. Altfel eu sunt la fel de fericit Mierea este unul dintre filmele mele preferate", a spus ea.
In rolurile principale alături de Katerina sunt actori mai puţin cunoscuţi cum ar fi Randy Wayne, Molinaro Melissa şi Gabriel Seychelle.
"Eu sunt doar unul din multe în acest film. Eu nu mă văd ca vedeta show, eu sunt doar o parte din aceasta distributie talentat", a adaugat actrita.
21 de ani, care joacă, de asemenea vrăjitoare Bonnie Bennett în The Vampire Diaries, a declarat continuarea Honey nu este destul de curat ca tăiat ca primul film. Rezultă Maria ca ea încearcă să câştige premiul cel mare la un concurs de dans televizat.
"M-am uitat performanţa Jessica Alba si ea este mare şi teribil în ceea ce face, şi originalul miere a fost într-adevăr uimitor, dar cum am văzut întotdeauna film este că mierea 2 este un grimier pic", a spus ea.
"Nu este mai mult să-şi piardă Este la un loc brut,. Şi este mai mult de film un luptator, am vrut. Să dea filmului acel sentiment, ca fata asta nu are nici o altă opţiune, dar pentru a câştiga."
Honey 2 este acum în cinematografe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu