duminică, 25 septembrie 2011

Interviu cu Paul Wesley pt AOL

Săptămâna trecută, mass-media a vizitat mai multe comprimate stabilite de The Vampire Diaries, şi a intervievat multi dintre membrii distribuţiei. AOL TV putea vorbi cu Paul despre acest nou sezon si ce inseamna pentru el ca actorul si-a schimba caracterul  şi să interpreteze pe Stefan Spintecatorul: "Asta-i tot ce am vrut", spune el. "Chestia e,ca  este o tranziţie. Este treptată. Am deschis subiectul despre sezon (şi nu vreau să dezvălui prea mult), ca şi cum am fost pe marginea prăpastiei de ceva care se va întâmpla. Suntem la acel moment cănd [Ştefan] deţine încă un pic din faptul că partea veche a lui însuşi. "

Însă bunul Stefan nu va dura mult timp: "Pe masura ce povestea progresează, vom vedea călătoria lui, lupta lui, boala lui îl deţine, şi oarecum devine un Stefan care nu are principii. Este foarte foarte distractiv de a juca. Este un nou personaj, eu fac ceva ce n-am făcut, iar publicul mă va vedea într-un mod care nu s-ar fi asteptat.

Când a fost întrebat dacă preferă să joace bunul sau Spintecatorul Stefan , răspunde: "Uite, atunci când plouă pentru o lungă perioadă de timp, vreau soare, intotdeauna am cu adevărat. Permiteţi-mi să vă dau un alt exemplu. Când este foarte cald, uneori doresc a ninge. Dar, dacă ninge mult, aş dori să fac soare. Chiar acum ma  bucur cu adevărat de Ştefan Spintecatorul. "
 
Dar nu este pierdută în întregime: "Ma simt încă un pic ca el nu a vrut să fie în această situaţie, dar se bucură foarte mult, ştii? Este el însuşi. El este lupta împotriva sa cu vampirul din interior. Pentru ca este întunecat. Am văzut astăzi [care] este foarte eroic, foarte moral. Şi este mare, deoarece există unele episoade din sezonul 3 care va arata cum a ajuns acolo. Nu a fost întotdeauna plâns pentru Elena. "

Primele flashback-uri vom vedea in al treilea episod, Sfârşit de Afacerii. Paul promite că includ: "o poveste care nu depinde de nimic care le-am văzut înainte. E ca un alt grup de personaje, aproape. Un alt loc, un alt oraş, un alt moment şi circumstanţe diferite si te intrebi: Ce este aceasta? Ce sunt eu am uita? "
 
sursa
În ceea ce priveşte Stefan si Elena, Paul sugerează că o reuniune va fi explozivă. El spune că relaţia lui în timpul perioadei din sălbatic "este practic inexistenta, care este foarte trist şi oarecum dureros. Şi, în sfârşit, fără a dezvălui mai mult, cred că este complet transformat în antiteza a ceea ce a fost. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu