miercuri, 18 mai 2011

Kayla Ewell vorbeste despre Vampire Diaries Encore: "Am fost la fel de socati ca telespectatorii!"

TVLINE | A fost atat de frumos sa te vad din nou pe Vampire Diaries! Cum te simţi despre întoarcerea ta cea mare? A fost o surpriza minunata pentru a putea să se întoarcă pentru un episod. Îmi place Atlanta, asa ca a fost distractiv de a fi înapoi în oraş. [Joi noapte], am avut o petrecere wrap în timpul finalei, iar al doilea Malese [Jow, care joacă Anna] şi m-am prezentat pe ecran, toată lumea ţipă şi bătut din palme - a fost un moment amuzant că toată lumea de pe interiorul spectacol primit de a împărtăşi împreună.
TVLINE | Julie Plec mi-a spus că se întoarce Vicki şi Anna au fost în mintea scriitorilor "indiferent de anotimp. Când aţi aflat, şi cât de mult au fost observaţi dat de tine înainte de a merge înapoi la Mystic Falls? De fapt nu a fost observaţi de mult la toate. Povestea amuzant este că am primit apelul despre ea pe aprilie Fool's Day, asa ca atunci cand agentii mei şi manager ma chemat, am fost doar de aşteptare pentru ei să-mi spun ca au fost glumesc. Mă gândeam că a fost cineva mai crude gluma a jucat vreodata la mine. Dar ea a ajuns să fie reală şi a fost cel mai tare lucru sa întâmplat vreodată la.
TVLINE | Care a fost reacţia dumneavoastră la citit scenariul final? A fost o nebunie pentru a obţine acel script-ul şi a citit-o. Am fost la fel de socat ca toate de spectatori au fost.
TVLINE | Cum aţi abordare joc Vicki această dată în jurul? A fost o astfel de scenă misterios, iar tu s-au dat foarte puţine cunoştinţe de ce anume se întâmplă. Este cu siguranta mi-a luat un al doilea pentru a afla ceea ce am vrut să fac. Am avut o grămadă de opţiuni diferite în capul meu, şi unul care în cele din urmă am decis Aş dori de fapt, de a păstra pentru mine, doar aşa că am putea aştepta şi a vedea dacă este vorba sau nu adevărat. [Rade] Unul din lucrurile care face munca noastră, ca o actriţă atât de distractiv este faptul că suntem capabili de a explora şi de a crea ceva din nimic - care este, în esenţă ceea ce avem de făcut. A fost o provocare, dar de asemenea, foarte distractiv în acelaşi timp.
TVLINE | Ştiu că este într-adevăr exprimate apropiaţi, şi eşti încă atât de mult o parte din care, asa ca ce reacţia lor când ai venit înapoi în oraş? Ei de fapt mi-a zburat un pic mai devreme pentru a petrece timp cu toată lumea. Tocmai am venit împreună ca un grup şi a mers la cină la acest loc dragut in Atlanta, cu o instanţă Bocce Ball. Ei chiar fac doar să mă simt special pentru că ori de câte ori am venit în oraş, adună toţi împreună. Am fost inapoi de multe ori, nu de lucru, doar pentru a vizita, asa ca este mai mult decât prieteni lucru doar - familie este.
TVLINE | Acest lucru ar putea fi o întrebare evidentă, dar speri acest lucru va duce la mai multe aparitii in sezonul urmator? Desigur, eu sunt. Dacă ei m-au întrebat vreodată înapoi, aş face într-o secundă. Imi place personajul Vicki atât de mult, sper că le-ar mă vrea înapoi. Dar asta e ceea ce face spectacol atât de mare, vom sti niciodata ce se va întâmpla.
TVLINE | Între timp, ce urmeaza pentru tine? Orice proiecte de vară? Da! Există un film Hallmark numit ţine pasul cu Randalls, iese 19 iulie. Este un film foarte drăguţ am facut cu Marion Ross de la Happy Days, şi am juca un designer de moda LA. Pentru a fi sincer cu tine, eu sunt foarte utilizate pentru a juca personajul negativ şi o fată druggie rea, asa ca a fost un switch-up pentru mine. [Râde] 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu