vineri, 20 mai 2011

Malese Jow Interview cu MTV

Sezonul al doilea de studentie a lui CW "Vampire Diaries" a fost plin de răsuceste şi se transformă necesare am ajuns să ne aşteptăm, dar producătorii executivi Kevin Williamson şi Julie Plec chiar s-au întrecut cu momente de închidere a "As I Lay Dying."
Da, suntem într-adevăr, referindu-se la întoarcerea şocantă, uluitoare, out-of-nicăieri din prietenele lui Jeremy vampir mort, Anna şi Vicki. (Nu a fost No. 1 noastre cele mai OMG moment pentru nimic!) Desigur, minute creditele de închidere laminate, am ştiut că am avut de a apela-te pe Facebook Hollywood Crush BFF Malese Jow la antena cu privire la ceea ce am avut doar văzut. Pentru ca Anna se întoarce! Iata ce actrita avut de spus despre marile dezvăluie, "TVD" 's "Bachelor", de conectare şi Steven R. McQueen' s adorableness în ce mai mare.
Hollywood Crush: Malese! Oh, Doamne. Să începem de la început. Când şi cum ai afla ca au fost întorci?Malese Jow: Am aflat cu două săptămâni înainte au vrut să mă zboare la Atlanta. Deci a fost un şoc imens. Managerul meu ma sunat. A început să joace un joc cu mine, a fost "Ghici care arată vrea You Back?" joc. Înainte de "Vampire Diaries," mulţumesc lui Dumnezeu, am avut ocazia să hop pe la alte spectacole, astfel încât să fie complet sincer "Vampire Diaries" a fost la partea de jos a listei. I niciodată într-un milion de ani s-ar fi crezut că m-au vrut înapoi. A fost cel mai bun surpriză vreodată. A fost un şoc imens şi a fost nevoie de câteva zile pentru a seta inch
Pun pariu. Adica, la sfârşitul pentru tine sezonul trecut a fost asa de final.Da! Acelasi lucru cu Kayla [Ewell]. Deci, faptul că acestea ar încerca să scrie ceva pentru a ne aduce înapoi-e doar o astfel de onoare. Ştiu o mulţime de oameni au murit de când am plecat de la spectacol, aşa că eu sunt atât de extrem de recunoscătoare pentru Kevin şi Julie.
În acest vârstă de spoilere extravagant, au fost luate măsuri de precauţie suplimentare pentru a menţine returnare un secret?Categoric. Spectacolul este de toate despre răsuceste şi se transformă. Adica, ei se bazează pe faptul că şi de aceea sunt atat de mult succes. Deci, chiar după ce managerul meu mi-a spus a fost "The Vampire Diaries" a intrat în discursul întreaga nu spun nimic pe internet, nu face aluzie la nimic, care a fost foarte greu pentru mine pentru ca imi place echipa mea fanii Anna. Şi atunci am ştiut imediat că ar fi ciudat, dar secretul a fost bine meritat. Sunt atât de bucuros că a fost ţinut sub wraps pentru că a făcut doar şoc un milion de ori mai uimitoare şi eficiente.
Care a fost răspunsul Twitter ca de la Team Anna în urma final?A fost doar un val imens-au atacat Twitter meu. A fost atât de greu să ţină pasul cu toate comentariile. Dar pentru a fi complet sincer, dragostea pentru Anna niciodata oprit. Am primit comentarii în fiecare zi, care cred că fanii au avut un impact enorm asupra ma intorc. Deci, o dată am făcut, şi o dată m-au văzut, a fost dragoste doar intensă şi toată lumea este atât de entuziasmat pentru sezonul trei, împreună cu mine.
Cum a fost sa fie din nou pe platourile de filmare? Cât timp a fost sedinta foto?A fost un lucru de o zi. Ei m-au zburat în Atlanta. Am o zi pentru a vă bucura de oraş pentru că l-am pierdut atât de mult, şi când am ajuns la set a fost ca scoala si merge departe pentru vacanta de vara si vin înapoi şi să vadă toată lumea. Era ca şi cum nimic nu sa întâmplat vreodată. A fost atât de mare pentru a vedea toată lumea. A fost ultima zi de filmare, care au adus în mine şi Kayla. Asta e modul în care a fost secretos. Scenariul a fost scris, fără a ne fi ultima scenă prea. Faptul că am fost ultima scenă ... şi că Cliffhanger. Ea a făcut-o atât de înfiorător şi incitante.
Iar tu nu au lucrat cu Kayla înainte.Nu am avut chiar o cunoscuse. A fost foarte ciudat. Am avut ambele tipuri de trăit aceeaşi soartă pe spectacol. Am atât din data de Jeremy şi sa întâlnit cu o moarte brutală. Asa ca a fost cool să o cunosc. Ea a fost atât de minunat. Ea e atât de înalt şi modelesque în persoană. Am fost ca, "Oh, omule, eşti minunat." Acesta va fi interesant pentru a vedea cum funcţionează, daca ne place reciproc, în al treilea sezon, dacă suntem în aceeaşi echipă, dacă vom avea această Royale bătălie mare. Nu e atât de mult încât ar putea întâmpla.
Nu ştim de 100 la sută că aceste fete sunt fantome?Ele ar putea fi orice. Totul este în aer. Ştiu Kevin şi Julie nu va va dezamagi, deoarece ne apropiem pe teritoriul interesant ... Este o telenovelă mare.
Ai fost spus cate episoade veţi fi pe sezonul următor?Nu, pentru a fi complet sincer am absolut nici o idee ce e în magazin, şi cred că este ceea ce o face atât de cool. Sunt doar de gând să apar şi lăsaţi-l să genii de spectacol. Sunt foarte încântat să văd ce au venit cu aceasta şi va fi mare.
Direcţie evidentă pare a fi un fel de pătrat dragoste cu Jeremy, Bonnie, Vicki şi Anna.Da, vreau sa spun, vom încerca un pătrat dragoste, cred. Eu nu sunt destul de sigur. Faptul că trei fete şi Jeremy, el va avea o decizie touch. El are un fel de "Bachelor" joc întâmplă.
El va fi predarea de trandafiri în fiecare episod.Exact! El va fi ca, "Anna, te va accepta acest lucru a crescut?" [Râde]
Tu postat recent o fotografie de tine si Steven pe platoul de filmare. Putem doar lesin peste Steven împreună pentru o clipă? Ai fi de acord că el ajuns chiar drăguţ când aţi lucrat cu el ultima?Eu nu cred că a fost posibil, dar el a luat totul drăguţ. El a fost chiar inainte de insuportabil de drăguţ, dar el a luat o tunsoare şi el arată bine. E ca un vin fin. El devine mai bun odată cu vârsta. Îmi place Steven. Suntem cei mai buni prieteni. Credeţi sau nu, el este cel mai mare goofball l-am intalnit vreodata in viata mea. Asa ca nu lasa fata destul de prostule. El ştie cum să glumă în jurul, şi este niciodată un moment prost cu noi. Suntem în mod constant râs şi de a face distractiv de celălalt. Am fost dincolo de încântat să-l văd pentru că ne-am petrecut atât de mult timp [împreună] primul sezon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu