duminică, 12 iunie 2011

Ian Somerhalder vorbeşte despre excursia sa in Africa.

sursa
Ian Somerhalder a actualizat  site-ul   ISF, printre altele, despre excursia sa in Africa. Verificaţi de mai jos:

    
Wow. Vă doresc tuturor ar fi putut merge în Africa în geanta mea, deoarece cu siguranţă că a fost o aventură Nu voi uita niciodată. De fapt, eu sunt încă digestia ceea ce am învăţat şi trebuie să recunosc că la fel de mult ca eu iubesc New York, a fost un pic dificil să-au întors. Aflaţi mai multe despre activitatea de Allan cimbru a fost magic, dar nu atât de mult pentru a afla despre el însuşi ... Cu toate acestea, între noi, eu chiar trebuie să recunosc că o mare parte din umorul său vine de la soţia sa incredibila, Jody. Am petrecut dimineaţa cu un elefant orfan, în timp ce joacă pentru copii babuinii câţiva metri distanţă. Am învăţat multe despre sol, rezervoare de apă şi natura interconectate între animale şi pământ. Ne putem aştepta greu pentru a arăta experienţa noastră pentru tine. Stay tuned pentru rezultatul final al călătoriei noastre şi în acelaşi timp, vizita Institutul Cimbru Allan şi arate dragostea că ISF. Multumesc Allan, Jody şi echipajul a Centrului Africa de Holistic Management, pentru a ne oferi o experienţă cu care nu pot să aştept să împărtăşească.

    
Echipa noastra de voluntari a fost foarte ocupat în expansiune, am aproape 50 de voluntari de lucru incredibil de calificare ca o familie mare de ISF - Sunt foarte recunoscător pentru fiecare şi fiecare dintre voi pentru partajarea dvs. talentele, abilităţile şi angajamente. Noi pur şi simplu nu poate face acest lucru fără un angajament pentru tine. partea mea favorita despre voluntari noastră este că avem o legătură incredibilă, ne iubim cu adevărat reciproc şi acest sentiment ma face sa mergi mai departe.

    
Dovada că vocile noastre sunt auzite şi luate în serios, uita-te la cele mai recente progrese am avut cu campania pentru câini de sanie BC Citeşte mai multe despre el aici!

    
Aţi observat numărul de grupuri în sprijinul ISF care au apărut? WOW! Este excepţional! Acum putem alătura toate mâinile şi să depună eforturi, nu îmi pot imagina ceea ce putem realiza ca o familie mare. Un mare multumesc pentru ISF Franţa (OFIAN) pentru ajutor minunat!

    
Avem surprize mari vin. Suntem de lucru pe eveniment oficial prima ISF până în octombrie. Acesta va fi cu siguranţă un sărbătoare epic şi tu trebuie să participe. :-)

    
Sunt norocos să fii în viaţă, pentru a fi o parte a acestei mişcări mare, au ocazia să înveţe şi să crească cu voi toţi. Ştiu că există o mulţime de muncă înainte de noi, dar acum eu sunt foarte fericit. Ceea ce am învăţat în Africa mi-a dat speranţa că există soluţii simple la probleme complexe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu