marți, 28 august 2012

Elijah se intoarce in Sezonul 4

Daniel a dezvăluit că el tocmai s-a întors in  "The Vampire Diaries", unde a filmat o scena de flashback stabilit în secolul al 11-lea alaturi de Rebeca. Julie Plec a spus Sezonul 4, episodul 4 dezvaluie un "mare secret care va schimba cursul sezonului pentru toată lumea."
Daniel a spus fanilor ar trebui să "puneți-vă centurile și pregătiți-vă pentru peruci.":]]
 "Am avut atât de multe tunsori  pe chestia asta. Mă simt ca un accesoriu uneori, ", a glumit. Cred că acesta  a fost a 5 acoafura ? Și, după cum ne aventurăm în continuare prin istorie, vom merge doar pentru a găsi mai multe frizuri.De la a doua pana la mi-au placut mult, pentru ca am aratat ca un viking si elf.Asa am  arat in secolul XI.
"Julie a fost foarte generoasă, și sunt sigur că, ori de câte ori acestea vrea  ma pote folosi pe mine, a spus el. "Atâta timp cât există" The Vampire Diaries ", trebuie să existe Elijah.E prea țesute în tesatura de acum. "Una nu poate exista fără cealaltă. "
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu