miercuri, 14 decembrie 2011

Torrey DeVitto ne spune despre caracterul personajului sau din TVD "Will Be Sticking Around Awhile" — Exclusive!

Vezi cine e Entertainment: Ai filmat deja patru episoade. Mary este încă în viaţă şi bine în Mystic Falls?
Torrey DeVitto: Da. Eu nu am ajuns o dată de sfârşit oficial încă. Asta pare să fie steaua clienţilor şi calea de rol recurent, drept? E ca si cum, stii ca esti o dată cu moartea atunci când vă alăturaţi in spectacol.

Ce iti place la caracterul tau?
Ea e un doctor şi il intalneste pe Alaric şi este intrigată despre cum el a supravieţuit unui accident şi este medical intrigata de el. Prin faptul că ei dezvoltă o conexiune şi o relaţie. Şi astfel ea este intrigata de el în mai multe puncte de vedere.

Ce iti place la TVD set?Am ajuns sa lucrez cu o multime de oameni, dar mai ales lucrez cu Matt Davis. M-am distrat atât de mult la locul de muncă cu el, pentru că eu cred că este un actor foarte mare şi el e atat de dragut. Toată lumea este doar foarte draguti şi respectosi şi comozi. Unele locuri de muncă trebuie mers pe jos , e ca si cum stresul şi anxietatea sunt instante tot timpul. Nu a fost aşa cu toată lumea acolo. Ei au fost foarte, foarte, grozavi.

Mary are puteri supranaturale?Sunt om. Cred in spectacol atât de nebun sunt cu vampiri, vârcolaci şi şi hibrizi şi toate aceste tipuri de lucruri pe care cred că cineva are nevoie de un fel de faptul că este doar un medic. Îmi place să fiu mai multe de împământare, realistă cu privire la astfel de SF, in spectacol asa nebun. E un fel de cool

Mary este o revenire pentru Alaric sau face lucrurile sa devina serioase între ei?De dragul personajul meu sper ca este mai serios. Dar nu ştii niciodată. Evident, am urmarit spectacolul aici şi acolo, asa ca atunci cand am venit înainte cam auzit despre toate lucrurile oribile care au avut loc [la prietenele lui Alaric]. E un fel de, tipul ăsta sărac. Sper că e mai mult decât o revenire, deoarece se pare ca el are nevoie de ceva care de fapt, durează un pic şi nu se termina asa tragic. Trebuie să se simtă rău un pic.

Joci pe Melissa din Pretty Little Liars , de asemenea. Cum sunt seturile de pe cele două diferite show-uri?Lucrez practic cu o persoană la fiecare spectacolul. Lucrez cu Troian [Bellisario] 90 la suta din timp si am lucrat cu Matei 90 la suta din timp, astfel faptul că este cu totul diferit pentru ca este o relatie sora şi mai mult de o relaţie de conexiune, dar ambele sunt foarte bune pentru a lucra .

Oamenii întreabă mereu daca esti legat de Danny DeVitoAsta e asa amuzant. Nu.Eu primesc o multime,dar nu.
sursa







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu