sâmbătă, 30 aprilie 2011

Julie Plec interviu la TVSquad pt final



"El are nevoie caute iertare pentru ceea ce a făcut el, şi el nu încerca ... şi el vrea cu disperare Şi el are acum motiv în plus cu muscatura vârcolac -.. ca eu nu pot muri cu tine mine Asta-i urăşti punctul său, dar cum nu joacă faptul că într-adevăr ceea ce final e tot despre.? "

Finale

Plec a dat o perspectivă puţin mai mult în final, şi de ce ei nu sunt încheie la sacrificiu ritual am fost dus la toate sezon lung. "final este, în principiu capătul drumului de calatoria lui Damon pentru anul - călătoriei sale de caractere -. şi am fi putut sa încheiat cu sacrificiul ritual şi doar ieşit E foarte mare, puternic ... e enorm şi emoţionale . "

"crucea lui Stefan întregi să le suporte este ca, stai o secunda ... fratele meu arată în cele din urmă umanitatea lui, omenirea-am luat de la el 145 ani în urmă nu pot să-l lăsa să moară acum!. Dar nu exista nici un leac. Deci, ceea ce iadul este el de gând să faci Deci, asta e finalul?. "

Sună ca finalul va fi plin de DE, şi relaţia dintre cele 2 fraţi. Din ceea ce Julie a spus despre final, a avut loc o mulţime de accent pe modul în care emotionala este. Ele ar putea fi incheiat sezonul cu sacrificiul ritual, dar nu au, iar concluzia la care am Sunt de formare este final va fi foarte mult un episod Damon-centric/Delena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu