vineri, 15 aprilie 2011

The Vampire Diaries "recapitulare: Damon va" alege întotdeauna "Elena

Episodul Tonight "The Vampire Diaries" a fost una din preferatele mele vreodată în ceea ce priveşte wow-factor şi roller coaster emoţional am luat o plimbare pe toate. Acesta a fost, de asemenea, fără îndoială, unul dintre cele mai bune episoade atunci când a venit la caracterul lui Damon şi explorarea el ca "anti-erou", aşa cum am măsură cât de departe el ar merge pentru a salva Elena.
Ca introducere la prima noastră Klaus în trup (deşi, nu în trupul său) episod nu a fost destul de ceea ce am fost asteptam. dreptul Să sară în şi vom ajunge la toate chestiile astea bune la sfârşitul anului.
Anterior pe "The Vampire Diaries": Ilie a fost viu, Jeremy a avut o explozie expoziţie, Isobel a vorbit foarte încet, Alaric a fost Klaus, Matt şi rupt inima mea în 100 de milioane de bucăţi mici.
08:02 - Am fost serios mâncărime pentru a vedea juca Matt Davis Klaus - şi cred că este foarte interesant faptul că acestea sunt de gând despre felul acesta, în loc de a avea-l ia pe un accent sau să vorbească într-o clar non-Alaric cale. Îmi place că le-am l-am prins folosind cuvinte ca "buzzkill" - este logic că vampir cele mai vechi s-ar fi învăţat să se adapteze într-adevăr la ori şi ridica pe argou şi maniere cu uşurinţă.
Vorbind de faptul că buzzkill, eu nu pot să aştept să văd ce relaţia Klaus şi lui Ilie este ca. Am vazut unele speculaţii că a existat un triunghi bun dragoste vechi se întâmplă cu ei şi Katherine în 1491, dar eu sunt în speranţa că este un twist diferit. Am văzut destul de triunghiuri dragoste pe spectacol in acest sezon, cred.
Cred că este interesant că Katherine a fost pe toate de-a lungul lucru Bonnie. Că mulţumit de sine "minunat cum suntem", momentul în care Damon şi Stefan comun săptămâna trecută a fost în mod evident prematură.
Katherine cerşit pentru a fi ucis, dar Klaus având în vedere că prea milostiv? Uimitor. Este un lucru bun el a decis să-i tortura, nu doar ei offing - înseamnă că ea va fi în jur de mai mult timp.
Sunt singurul care a crezut el a fost de gând să o sărut, la sfârşitul acolo? Acesta ar fi fost atât de răsucite. Cred că Nina Dobrev nu are nevoie cu adevărat să adăugaţi un alt şanţ la centura ei atunci când vine vorba de saruta co-stele, deşi.
08:04 - Pot sa-mi iau o pereche de prieteni vampir? Serios, nu aş minte cu o casa predat la mine. (Bonnie face un bun punct, apropo Cine nu curata broodinghouse Salvatore Cumva îmi pot imagina Damon în mănuşi de cauciuc aproape la fel de succes ca îmi pot imagina el deţine un castron de sapunuri multicolore ... oh?..)
08:04 - Conversaţia că Salvatores au despre Katherine este atât de greu de citit. Amândoi par un pic trist, dar a demisionat. Sunt foarte interesat să văd dacă oricare dintre ei deranjeaza pentru a ridica un deget pentru salvarea ei de la Klaus, sau dacă acestea vor fi la fel de cool ca ea să îndure tortura sa pentru un cuplu secole. (Cred ca exista o parte dornic de gândire de mine că încă mai vrea Katherine şi Stefan să cârlig din nou, în unele context Sunt doar cooler atât de mult atunci când acestea sunt în jurul reciproc..)
08:05 - Îmi place rânjet mica lui Stefan atunci când Elena-l lasa in casa, nu şi Damon. Expresiile faciale se intampla cu Damon acum sunt un pic mai intense, deşi.
Aşteptaţi ... acestea au fost aşteaptă Elena să semneze contractul de închiriere şi doar sta in casa pentru totdeauna? Ea e 17. Damon a fost de planificare pe domiciliu ei? Algebra? Engleză aprins? Sănătate clasa poate?
08:07 - Matt! Hi. Mă simt aşa de rău pentru el chiar acum! Toate acestea târâtor în jurul il face sa arate ca el este o aventură cu Sheriff, şi că e doar ... nu. Liz pare ca ea este deja pe cale de a crack şi lăsaţi întreaga slide lucru vampir cu Caroline. "Ea e fiica mea Ea e copilul meu.. Am nevoie doar de ceva timp", spune ea.
Ma bucur ca Caroline dat într-adevăr Matt tot adevărul despre Salvatores şi Tyler. Aceasta salvează de la lucrurile prea complicate mai târziu, şi-l va face reapariţia lui Tyler toate mai interesant. Intotdeauna am iubit foarte mult relaţia Matt şi lui Tyler dacă numai pentru că face absolut nici un sens ca un copil ca Matt ar pune-te cu un copil ca Tyler (şi viceversa). Cred că e doar unul dintre acele lucruri tip.
08:08 - Între timp, în orele de istorie care devine folosit o dată la fiecare lună plină, Elena vrea să meargă la dans deceniu. Am să-l mana Bonnie ei şi pentru a fi capabil de a păstra un zâmbet pe feţele lor, atunci când acestea sunt urmarita de căpută alfa.
Oh, Doamne, nu e acum Dana! Mă bucur că nu a fost un accident de foc Grill.
Notă: Klaus place Beatles, Klaus nu este, probabil, prea dornici de pe Nixon. Trebuie să spun, eu sunt surprins de cantitatea de umor sunt infuzarea în caracterul lui Klaus la acest punct. E mai amuzant, incercand pe aceasta noua piele, decât el este prevestire.
08:09 - Aww, Caroline este în căutarea foarte fericit. Cred că am fost aşteptam ca ea să fie toate vinovat-au confruntat pentru a obliga Matt, sau pentru a fi supărat că el nu poate dragostea ei chiar şi atunci când ea este un vampir. Dar nope! Ea e bine.
08:10 - Jeremy este un mincinos teribil dintr-o dată. Mă întreb dacă el este de fapt supărat la Elena pentru deplasarea în cu fraţii Salvatore şi lasandu-l in casa cu Crankypants unchiul.
"Numele lui este Klaus ştiu numele este prost, dar. Jur ca e cald," Nu Acum, spune Dana. Cue muzica ameninţător. Toate acestea doar sentimentul că nu este înfricoşător pentru mine.
08:11 - Yikes. În corpul lui Alaric, Klaus mers doar în dreapta pe la casa Salvatore. Deci, el poate obliga oameni, dar el nu trebuie să adere la normele de vampir. Se pare ca el poate merge în soare, de asemenea. În cazul în care Klaus poate doar hop în orice organism el rapeste, de ce are el chiar nevoie să se rupă blestemul? Aceasta este o afacere destul de dulce el are întâmplă pe aici.


Să nu mai vorbim, e un fel de ma deranjeaza ca psihice Bonnie şi ei 100 vrajitoare valoare de putere nu se poate spune că nu este Alaric. În cazul în care nu ea cel puţin ceva preaviz's off?
08:15 - Katherine solicită Alaric vanator de vampiri locale, dar hai sa fim sinceri ... e adevărat supt la vânătoare vampir acest sezon. El a primit nici baietii rai, sau el a fost prea ocupat mănâncă Ben & Jerry's cu Jenna şi anunţându-Elena furişa off pentru a mascat ea nu are voie sa participe? (Asta a fost sa un loc de muncă în acea noapte Lui un loc de muncă! Doar spune.)
08:17 - "Jackie O?" "Duh." A se vedea, mama Sheriff? Nu puteţi miza de fapt, fiica ta, atunci când ea este atât de adorabil, cu faţa ei şi chicotind ei şi prietenul ei drăguţ. Vorbind de ...
Matt! Îmi pare rău, dar cât de perfect este că împuşcat de el prin panoul de usa? Deci, atât de perfect. Ele sunt prea adorabil pentru mine să se ocupe chiar. Eu am toate credinţa în lume, că el va fi fermecat de ea şi se încadrează în dragoste cu vampiri Caroline peste tot din nou.
08:18 - M-am uitat "Scream" în această săptămână - prima - si sincer, eu doar trebuie să spun că eu nu înţeleg de ce Elena este că fata chiar acum. Ştii, fata care conduce sus, pe scări, atunci când ea ar trebui să fie difuzate pe uşă? Ştim Klaus va fi la dans. Ea ştie Klaus va fi la dans. Ea nu poate trimite doar armata ei de protectori în loiali pentru ei să zădărnicească planul său în timp ce ea stă acasă cu un pahar de lapte, unele Oreos, şi cele mai recente Dessen Sarah? Serios.
08:19 - Nu există decât un singur lucru de spus despre dans Klaus ": OMG
El este dezechilibrat.
08:20 - În cele din urmă, inelul se adresează. Este logic că nu ar funcţiona pe Bonnie, dar în acest moment, cred că este o prostie de Elena nu să-l poarte, atunci când ea a ieşit în public. Pentru care contează - cum se Ioan a fost dispus să renunţe la inel sa Jeremy, dar acum că el are o nouă din Alaric, el nu sa gândit să-l treacă pe la fiica sa cu obiectivul gigant de pe spatele ei?
"Ştii că nu am cel mai mare noroc în departamentul de prietena", spune Jeremy. Pune-l uşor, de ce nu faci?
Asta e un fel de moment ciudat între Bonnie şi Damon. Ea pare atât de şocată să-l vadă, dar ea ştia el venea la dansul ca un însoţitor.
08:22 - Klaus dedica o melodie pentru Elena, nu acum Dana rămâne enervant. Sunt încă nu doar că impresionat cu metodele necajeste lui Klaus. Poate e din cauza lui Elena trecut prin atat de mult deja ca acest fel se pare ca o joacă de copil.
08:28 - Si se pare ca Damon este de acord cu mine! Klaus pare că nu prea încântat că el nu a fost impresionat de dăruire.
Când am văzut previews care au aratat Damon şi dans Elena, am fost intrigat de ceea ce reacţia lui Stefan ar fi, dar se dovedeşte că Stefan este cel care ia înmânat off la Damon, în primul rând (într-o mişcare frumos coregrafiat, de cale).
08:29 - Ador într-adevăr modul în care Damon face zâmbet Elena aici. El este, probabil, îngrozit de ei, dar el acţionează complet confortabil, ca el nu are o grijă în lume, pentru ca el stie ca va face sa se simta mai bine. Am fost nevoie de câteva momente bune între aceste două, şi aceasta se simte adevărată şcoală şi de distracţie şi aşa foarte mare.
Între timp, dans Caroline şi Matt în timp ce el încearcă foarte, foarte greu să găseşti un monstru în ei. Şi el nu poate.
Când Stefan întrerupe, doresc am văzut o ieşire emoţie pic mai mult de Matt. Suspiciune, ezitare, ceva. El ştie că există o grămadă de vampir intrigant întâmplă - el trebuie să ştie - şi totuşi el e perfect dispus să decoleze şi să bea ceva punch cu Nu Acum Dana. (Eu sunt presupunând Ea este singura persoană din şcoală care nu este o distributie regulat care este permis să vorbească..)
Următorul, reduceri Damon în dans pe Jeremy şi lui Bonnie - deşi, ca să fiu sincer, Jeremy arata ca el ar fi destul de speologie. Damon şi Bonnie sunt surprinzător de cald împreună, datorită în nici o mică parte a capacităţii Kat lui Graham a canelură cu grooviest.
"Atentă Damon, s-ar putea începe să se gândească ţi pasă."
Elena a fost gelos pe Damon / dans Bonnie, sau doar suspecte de interacţiune lor, deoarece acestea nu sunt exact BFFs? Colega mea de cameră crede ca ea a fost gelos. Cred că ea a fost doar curios. Se cântăreşte în în comentarii şi să ne spuneţi care câştigă astfel încât să putem opri lupta peste el, vă rog.
08:31 - slabă, slabă Jeremy. El fiind forţat să aleagă între a salva prietena sa si de salvare sora sa-vărul. Vreau să spun, sora-vărul întotdeauna victorii, eu sunt sigur, dar eu încă mai simt foarte rău pentru el. Mă bucur că el poate vorbi cu Stefan. Nr copil în istoria de copii a avut vreodată nevoie de un frate mai mare la fel de rău ca Jeremy nu.
08:32 - Matt! DANS! El o iubeste.
08:32 - Bonnie face un bun punct de când Elena a trage în afara ei pentru lor foarte grave de conversaţie. "În cazul în care situaţia a fost inversată, ai face asta pentru mine?" Touche.
08:34 - De ce nu se întoarce vreodată pe luminile in aceasta scoala atunci cand exista un dans se întâmplă? Poate că oamenii au nevoie pentru a merge la baie sau au serioase Vampire Conversaţii în holuri! Jeremy obtinerea bătut de către o grămadă de tipi în anii '60 costumele lor se simte atât de şcoală veche în mod corespunzător. E ca si cum Biff trimis goons lui de a bate-te pe Facebook Marty 10 ani mai târziu.
08:38 - Scena în hol cu ​​Alaric, Elena, şi Bonnie este prima dată am simţit că Klaus a fost înfricoşător de la distanţă. Cred ca e faptul că el este diferit de Alaric aici, cu mers lui Slinky şi modul în care el este eying fete. "Anii '60, nu deceniu mea. Eu de mult prefera anii '20 Stilul,. Părţile, de jazz," şuieră el. El mi-aduce aminte de un om şarpe uriaş, dar încă mai simte ca Davis nu l-au exagerezi, care este bun.
08:39 - "Ai ucide acest corp, voi primi doar unul nou." Um. Deci, din nou, în cazul în care Klaus pot trăi în corpurile altor oameni şi doar hop de la un la altul atunci când moare unul, de ce nu deranjeaza chiar el să se întoarcă în propria piele, vreodată? Adica, am inteles, el arata ca Iosif Morgan şi el, probabil că îi place. Dar încă.


08:40 - "Nu Klaus nu ajunge sa castige in seara asta nu ai cum să mai dispuşi să facă tot ce este nevoie să-l omoare..?" Chestii sprâncene se întâmplă acum mă distrage atentia de la cuvintele propriu-zise a spus. Primesc nervos că el va spune Bonnie pentru a ucide doar Alaric, în cazul în care Klaus a fost cacealma despre lucru corp.
08:41 - Când găseşte Elena Caroline pe ringul de dans, nu pot ajuta, dar întreb ce se întâmplă prin cap lui Matt. Este el realizând că cele două femei le pasă de cele mai multe din lume sunt "în" lucru pe vampir? El este realizarea tuturor zillions de ori el a spus "ceea ce a fost asta?" şi a avut cineva răspunde "oh, nimic!" pe parcursul ultimului an?
08:41 - Bonnie arata fundul rău ca ea merge prin şcoala ei în Austin Powers haine. Eu nu cred că a fost posibil să se uite că dure cu o coafură stup, dar lasă să se Kat Graham pentru ao scoate.
Ahhh. Nu-mi place să ascult toate os-ronţăit întâmplă ca ea lucrează mojo ei pe Klaus. "Este ceea ce Alaric ar vrea", spune ea. "El ar dori mai întâi să suferi." Într-adevăr? Cred ca Alaric-ar dori, probabil, doar Klaus să moară. Adica, tipul nu a făcut de fapt nimic de a rani pe cei dragi lui Alaric încă. Da, cred că Alaric ar fi destul de cool cu ​​o moarte curată, uşor de aici.
Damon deţine Ştefan şi Elena off, dar nu pentru mult timp. Sunt impresionat de faptul că a reuşit să Bonnie sigiliu uşa închisă, chiar cu tărie vampir lui Stefan sa se lupte cu.
Aceasta este o scenă gorgeously shot şi aprins. Cine a ştiut că explodează lumini fluorescente şi de ventilare maşini ar putea fi atât de frumoase? Se simte dramatic, şi epic, şi panică în vocea lui Elena se simte atat de reale. Este o scena spectaculoasa. Sincer, eu nu le pot imagina uciderea Bonnie de pe acest departe de final, dar dacă o fac, acest lucru este un mod frumos, epic la go.tvd-Kat-Graham-dance.jpg
08:44 - Asta e, mă trimit Nina Dobrev facturile mele terapie. Ea. Este. Uimitor. Trebuie să recunosc, am fost pregătit pentru Bonnie să moară şi nu am investit eu într-adevăr prea mult în personajul ei peste ultimele câteva episoade, dar inima mea este de rupere chiar acum si totul este din cauza Nina. Elena nu este o fata care plange usor, si-mi place că Nina nu a fost frica sa merg pentru "strigătul urât", aici, ca ea e jale despre corpul lui Bonnie. Kicker real, deşi, este atunci cand ea spune "Ce despre Jeremy?" Eu practic vreau doar să arunce acum.
Apreciez Damon închidere ochii ei. Este un semn de respect, şi îmi place ideea că el este crescut de a respecta Bonnie, mai ales având în vedere în cazul în care au început acest sezon.
08:49 - Jeremy spune, "Unde-Elena şi în cazul în care lui Bonnie?" şi din nou, eu vreau un fel de a arunca în sus. (Şi da, la fel ca toate celelalte de tine, am crezut total Damon a fost clatina Bonnie intr-un tomberon din afara şcolii, care ar fi fost o modalitate de nasol pentru a ascunde un "moartea misterioasă" de la Sheriff Nu,. Doar trunchiul masina lui.)
08:50 - Cum se face ca, în filme şi la televizor, atunci când oamenii sunt devastate, altcineva întotdeauna vrea să-i să bea ceva cald? "Bea asta," Stefan insistă, oferindu-Elena ceai. De ce? Ea este pe cale să moară de la deshidratare? Ea nu vrea ceai, concediere.
Din nou, această scenă aparţine Nina. Nu-mi place să-l spun, dar Stefan este la fel de utilă ca o piesa de mobilier chiar acum. Nina joacă spulberat teribil de bine, mai ales având în vedere cât de greu Elena a fost in acest sezon.
08:51 - Eu nu invinuiesc pe Elena pentru Damon slapping. Când el admite că ştia Bonnie va muri, el se spune cu un astfel de şurub-vă expresia de pe faţa lui. I a lua toate că acest lucru este pentru tensiune dramatică, deoarece este un serial TV, dar el ar putea-am spus: "E viu," right off BAT loc de a face acest discurs întreg.
08:55 - scena dintre Stefan si Damon pe scari este scena mea preferata din întregul episod. "Ai fi putut mi-a spus," spune Stefan, dar de fapt, el nu a putut. Stefan ar fi vrut să "găsească un alt mod," şi s-ar putea-au pierdut momentul lor în întregime. Damon ar putea fi un pic neglijent, dar cel puţin el crede că pe picioarele lui.
"Nu mă deranjează fiind tipul cel rău", spune el. "Voi lăsa chiar şi ei mă urăsc pentru asta, dar la sfârşitul zilei, voi fi cel de a mentine in viata." Acest lucru spune foarte mult despre diferentele fundamentale dintre aceşti doi oameni. Stefan încă pasa ce gandesc oamenii. El încă îi pasă de oameni în general. Dar Damon ii pasa doar despre Elena şi, fără tragere de inimă, Stefan. Pentru el, oricine altcineva este neglijabila. Caroline, Bonnie, Jeremy, chiar Alaric - sunt oameni care sunt de unică folosinţă în viaţa lui acum, dar nu va fi în ea pentru totdeauna, aşa că de ce ar trebui sa investeasca timp si energie in salvarea lor?
08:56 - MiFi! Nu-mi place, de obicei, AT & T şi anunţuri Ford shoehorned în spectacol, dar nu ma deranjeaza acest plug pentru că ne oferă un astfel de moment bun între Bonnie şi Elena cand vor vedea primul reciproc pe ecranul computerului. Când Bonnie se scuze faţă de Elena, cred că este Kat lui Graham moment cel mai autentic care acţionează din serie. Care este de două ori impresionant, deoarece ea a fost uita la un bluescreen calculator în timp ce ea a făcut-o.
DE ASEMENEA, LOOK AT CUM ARATA JEREMY AT BONNIE. Sunt pe moarte.
08:57 - Elena apar în dormitorul lui Damon este scena a doua mea favorita din episod. Faptul că ea a venit în, fără a fi invitat arată că ea e confortabil în domeniul său, şi faptul că ea a cerut scuze pentru slapping el, fără a fi determinat să-mi cer scuze oferă cu adevărat departe de faptul că ea e tot mai constient de sentimentele lui. Atunci când el iese din cameră, ea nu-l opri să mă gândesc.
Deci, toate că chimie între Damon şi Bonnie? Se pare ca nu a fost dragoste reală. "Dacă se ajunge la tine şi vrăjitoare din nou, voi lăsa cu plăcere Bonnie mor", spune Damon. "Eu va alege întotdeauna."
Îmi place felul în care el exprimate. Nu e adevărat romantic - "Mi-ar ucide prietenul cel mai bun pentru tine!" nu este destul de ceea ce fiecare fată vrea înscris pe partea interioară a benzii de nunta ei. Dar este atât de foarte Damon în faptul că el vrea să ţină în viaţă Elena contrastează cu modul în care el se simte despre oricine altcineva în viaţa lui.
08:59 - Rise şi pantofi, Ilie! Yay, el e înapoi! Tac focuri de artificii! [Edit: Am vazut o dezbatere asupra dacă acest lucru a fost Elena sau Katherine. Acesta a fost Elena, desigur. Katherine nu poate intra în casă. Plus, am urmarit-o plimbare de la dormitorul lui Damon la subsol. Pumnal că este speranta ei numai împotriva Klaus la acest moment, fără a ucide Bonnie. In plus, este foarte clar că Ilie şi Klaus nu sunt tocmai de lucru spre sfârşitul jocului aceeaşi la acest punct.]
Am crezut cu adevărat a intra în acest episod care Matt Davis ar obţine în cele din urmă MVP, dar am fost un fel de impresionat de Klaus lui. Am fost amuzat când am vrut să fie îngroziţi. Am găsit introducerea lui Katherine mult mai infricosator, iar eu nu sunt sigur că a fost intenţia scriitori ". Nina devine MVP, pentru că este acum trei zile dupa ce am vazut episodul pentru prima dată, şi uite sparte de pe fata ei are încă ramas cu mine.
Bine, deci acum sa vorbim despre acest episod.
Vreau să subliniez că nu a fost o mulţime de presă spunând că un personaj va muri în acest episod, dar cu siguranta nu a citit nici de presa pe care Zap2it. Am plans foarte mult în ultimele zece minute din "The Last Dance," şi Eu cred că a fost unul dintre episoadele mai devastatoare, bazat în totalitate pe reacţia Elena, dar atunci când un personaj este mort de mai puţin de 5 minute din timpul pe ecran, Nu cred că într-adevăr contează.
Sper că acest lucru nu este mare "moartea serie regulate", că a fost aruncat referitoare la interviuri. Care se simte ca un pic de un politist-out. Sezonul trecut, în final, Anna - un caracter recurent, dar iubit - a murit, aşa cum a făcut primarul Lockwood, a cărui moarte ar avea implicaţii continuarea pe oraş şi Tyler. Nu vreau să sune ca şi cum aş vrea cineva să moară. Voi fi trist, indiferent cine daunele colaterale se luptă pentru acest sezon final. Dar pentru ca aceasta să aibă rezonanţă emoţională, nu cred că toată lumea poate veni doar convenabil înapoi la viaţă.
În ceea ce priveşte Klaus, eu nu pot pune destul de degetul meu de ce el nu a măsura până la aşteptările mele. Eu sunt în speranţa că, săptămâna viitoare, când vom întâlni Joseph Morgan ca Klaus, voi fi bine nedecontate, aşa cum am sperat să fie în această săptămână.
(PS În timp ce aşteaptă cu nerăbdare episod saptamana viitoare, as putea sugera verificat interviul meu cel mai recent cu Ian Somerhalder El descrie? Posibilitatea de a alege mai degrabă dramatic crede ca Damon va face în cazul în care Elena îl respinge categoric.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu