marți, 12 aprilie 2011

Juliet Plec vorbeste despre Alaric/Klaus

El a fost în afara ecranului pe Jenna Uita-te pentru o mare parte din sezonul 2, dar Alaric (Matt Davis), va primi în cele din urmă partea lui echitabilă din timp pe ecran săptămâna viitoare, când a participa la anii '60 Deceniului Dance posedat de Klaus. Producătorii ştiut întotdeauna că le-ar dori să ia lor timp înainte ca ei au introdus Klaus (Joseph Morgan). Ele au început de fapt sezonul anticipând având o "fakeout Klaus," exec producător Julie Plec spune EW ", în cazul în care publicul ar crede că acestea ştiau cine Klaus a fost si apoi ne dezvăluie ar fi că," Ha, ha, truc pe tine. " "
Ca scriitorii au fost de rupere poveste pentru script-ul de săptămâna trecută, încercând să-şi facă munca false Klaus, a fost PE Kevin Williamson, care a venit cu twist Alaric. "Aceasta este ceea ce [Kevin] nu întotdeauna," Plec, spune. "El va merge doar în [scriitorului] camera o zi, şi din senin fi ca," Ce se întâmplă dacă Klaus preia corpul Alaric într-o vrajă transfuzii de sânge? "Şi noi tot felul de uita la el, şi fălci noastre toamna la pământ, şi apoi suntem ca, "Da. Iadul da. Absolut. De ce nu? "Acesta este modul în care funcţionează creierul lui Kevin. El va pop la fel ca în, "Ce cotlete de Elena de pe degetele lui Ioan, dar este adevărat Katherine?" E magic, şi aşa vom merge mereu pentru aceasta, atunci când el terenuri de ceva care ne face cuvinte. "
Plec spune că producătorii au încercat din greu pentru a găsi Matt Davis o linie de poveste suculent. "M-am simţit atât de bine, pentru că permite-l arată pe un pic, pentru că el este atât de bun, şi vă permite publicul nostru să fie şocat de o evoluţie neaşteptată, şi este să ne ofere o privire în care Klaus este înainte de a ajunge chiar şi pentru a satisface Klaus, care De asemenea, am dragoste ", spune ea. Dar înseamnă aceasta Alaric va fi / este deja una dintre victime sezon? Nu vom afla în această săptămână, necajeste Plec. "Când [Matt Davis] ar întreba:" Ce-o să faci cu Alaric? ", Mereu am spus," Suntem fie de gând să facă un caracter glorios integrantă că spectacolul nu poate trăi fără, sau ne " re să te construi magnific si sa te omoare epicly. "Eu nu voi spune ce fel, care merge, dar asta e promisiunea am facut la el."
Din moment ce am fost pe tema (potenţial) victime Klaus, am întrebat, de asemenea, Plec dacă Isobel set se incendiat de bună voie, sau de silă săptămâna trecută. "Imi place ca lumea sa dezbateri, deoarece cred că este de fapt distractiv să se gândească la, fie un fel, dar foarte deliberat, am folosit aceeaşi limbă ca şi în episodul 115, cu tipul care a fost lovit de autobuz", spune ea. "La sfârşitul fiecăreia dintre ele, persoana care a fost convingătoare ele spune," Bine, aţi terminat, "şi spun ei," am terminat ", ca sunt recunoscatori. Deci este o constrângere ca un atentator sinucigaş. Am făcut sarcina pe care am fost nevoit să facă, şi acum motivul pentru existenţa mea este de peste. Asa ca am repetat în mod deliberat că aceeaşi limbă pentru a sugera că moartea ei a fost scris în cărţile de Klaus deja. De ce am iubit Isobel ţinând [Elena] la cimitir şi de a găsi o lucrare-in jurul constrângere ei, în cazul în care ea nu are voie să spun nimic, este ea a fost în măsură să-mi cer scuze pentru a nu fi o mamă bună şi pentru a oferi Elena că, înainte de ea a făcut ceea ce ea a trebuit să facă. Dacă ceva, Isobel în moarte a fost în măsură să dea Elena un pic de închidere. "
Şi acum, că ne place unchiul John după ce el şi Elena au avut lor de inimă la inimă, este tatăl lui Elena naştere va muri, prea? "Am fost de aşteptare pentru un an pentru cineva să spună," Oh, îmi place foarte mult unchiul John acum, "pentru că ştiam că am doar a trebuit să găsească acel moment buzunar în cazul în care [el şi Elena] ar putea conecta la un nivel real, şi am fost de constructii pentru că foarte încet şi foarte subtil, "Plec râde. "Asta, Jur pe Dumnezeu, este una din scenele mele preferate din întregul sezon." Observaţi că nu a răspuns la întrebarea noastră ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu